Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje

Raport o Biedzie.

Raport o Biedzie to publikacja, która przybliża Polakom skalę ubóstwa w naszym kraju.

wyzwanie.

2,5 miliona osób w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie — to niemal 7% populacji. Wraz ze Szlachetną Paczką stanęliśmy przed wyzwaniem: jak nagłośnić ogromny problem, który wciąż pozostaje niewidoczny dla wielu?

rozwiązanie.

Kluczem okazała się przemyślana strategia i elastyczność komunikacyjna. Narrację oparliśmy na metaforze symbolicznego miasta Biedańsk. Dlaczego? Bo gdyby zebrać w jednym miejscu wszystkich żyjących w skrajnym ubóstwie, powstałoby największe miasto w Polsce.


Biedańsk nadał naszej opowieści strukturę i pozwolił mówić o ubóstwie w sposób czytelny, poruszający i przystępny.

Działania kampanii przypominały promocję prawdziwego miasta:

  • powstało oficjalne konto Biedańska w mediach społecznościowych,
  • pojawiły się publikacje na portalach tematycznych, w tym sportowych,
  • uruchomiliśmy reklamy outdoorowe stylizowane na kampanię miejską.

2,5 miliona osób w Polsce żyje
w skrajnym ubóstwie —
to niemal 7% populacji.

podsumo-wanie.

Rezultatem jest unikatowy spot beauty-fashion, seria billboardów sponsorskich i sesja zdjęciowa. Kampania z Małgorzatą Kożuchowską w centrum nie tylko promuje kosmetyki, ale również inspiruje kobiety do celebracji swojej wielowymiarowości i pewności siebie.

inne realizacje.

Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje