Raport o Biedzie.
Raport o Biedzie to publikacja, która przybliża Polakom skalę ubóstwa w naszym kraju.


wyzwanie.
2,5 miliona osób w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie — to niemal 7% populacji. Wraz ze Szlachetną Paczką stanęliśmy przed wyzwaniem: jak nagłośnić ogromny problem, który wciąż pozostaje niewidoczny dla wielu?
rozwiązanie.
Kluczem okazała się przemyślana strategia i elastyczność komunikacyjna. Narrację oparliśmy na metaforze symbolicznego miasta Biedańsk. Dlaczego? Bo gdyby zebrać w jednym miejscu wszystkich żyjących w skrajnym ubóstwie, powstałoby największe miasto w Polsce.
Biedańsk nadał naszej opowieści strukturę i pozwolił mówić o ubóstwie w sposób czytelny, poruszający i przystępny.
Działania kampanii przypominały promocję prawdziwego miasta:
- powstało oficjalne konto Biedańska w mediach społecznościowych,
- pojawiły się publikacje na portalach tematycznych, w tym sportowych,
- uruchomiliśmy reklamy outdoorowe stylizowane na kampanię miejską.
2,5 miliona osób w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie — to niemal 7% populacji.
podsumo-wanie.
Rezultatem jest unikatowy spot beauty-fashion, seria billboardów sponsorskich i sesja zdjęciowa. Kampania z Małgorzatą Kożuchowską w centrum nie tylko promuje kosmetyki, ale również inspiruje kobiety do celebracji swojej wielowymiarowości i pewności siebie.











































