Szlach-etna Paczka.
3 lata z rzędu wspólnie bijemy rekordy! Celem współpracy jest uspójnienie komunikacji i zaangażowanie większej liczby chętnych do pomocy.
![Zdjęcie zespołu agencji Hand Made, który pakuje prezenty w ramach akcji Szlachetna Paczka.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653951ee93927acab229b703_img_wyzw-paczka.jpg)
wyzwanie.
Pandemia COVID-19, ale i pocovidowa rzeczywistość. Wojna w Ukrainie. To wydarzenia, które sprawiły, że Polacy byli zmęczeni pomaganiem. Niestety, liczba osób potrzebujących znacząco wzrosła, ale Polacy czuli, że nie mają się już czym dzielić…
rozwiązanie.
Ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką pracujemy na zasadach pro publico bono, wspierając instytucje strategicznie i kreatywnie od 3 lat.
W 2020 roku wprowadziliśmy nową platforma komunikacyjną, która odpowiedziała na obawy Polaków. Uświadamiamy, jak wiele osób jest w o wiele trudniejszej sytuacji niż przeciętny Polak, i jak bardzo pomoc jest im potrzebna.
![Fragment spotu reklamowego Szlachetnej Paczki prezentujący matkę pomagającą synowi wstać.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653951ee76bb4be6f8ecd66e_img_rozw-paczka-01.jpg)
![Fragment spotu reklamowego Szlachetnej Paczki prezentujący rodzinę siedzącą przy stole.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653951efdc9c805b0ee0d8e5_img_rozw-paczka-02.jpg)
Kampania nagrodzona w konkursie Effie Awards 2020.
100%
rodzin otrzymało pomoc każdego roku
180 mln zł.
to łączna wartość paczek
![Logotyp organizacji Szlachetna Paczka.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653954ce6216607d537d815f_logo-paczka.png)
podsumo-wanie.
Nasze działania dla Szlachetnej Paczki zostały docenione przez jury jednego z najważniejszych konkursów branżowych Effie Awards Poland. Efektem partnerskiej współpracy, a także projektowania mądrych rozwiązań są rokroczne rekordy, jakie osiągamy przy okazji każdej zbiórki.
inne realizacje.
Nutella.
W sposób kompleksowy zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię aktywacyjną “Nutella® kocha Polskę”.
![Słoik kremu Nutella z dedykowaną etykietą loterii "Nutella kocha Polskę".](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368f4cbc51aeff10449258_img_static-nutella-small.jpg)
Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.
![Fragment spotu reklamowego kampanii Tic tac z Maciejem Stuhrem.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65369014745ae22a70557818_img_static-tictac-small.jpg)
Allegro.
Zwiększenie świadomości marki poprzez reklamy wideo typu in-stream na Facebooku i Instagramie.
![Fragment wideo reklamowego marki Allegro z dziewczynami tańczącymi w przebieralni](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368de7b670e63d0d2e8e58_img_static-allegro-small.jpg)