OTO-MOTO.
Stworzyliśmy nową platformę komunikacyjną, która miała za zadanie angażować odbiorców emocjonalnie.
![Ekran komputera prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653aa6f2eabfc634af9f9cb0_img_oto-wyzw.jpg)
wyzwanie.
Szukanie samochodu to nie tylko przeglądanie ogłoszeń. To mnóstwo wątpliwości, emocji i potrzeba pewności. Po latach komunikacji opartej na racjonalnych argumentach, Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.
rozwiązanie.
Otomoto to serwis, który pomaga w podjęciu właściwej decyzji związanej z kupnem samochodu. Opowiedzieliśmy o tym w spotach telewizyjnych oraz w kampanii digitalowej - za pomocą 5 krótkich wideo stworzonych przez nasz wewnętrzny dział animacji. Powierzono nam również pełną obsługę kanałów social media. Nasze działania przerwała pandemia, co spowodowało niespodziewane ograniczenia. Pamiętaliśmy jednak o pozytywnych emocjach i szybko dostosowaliśmy komunikację do nowych okoliczności, tworząc np. razem z użytkownikami pierwszą galerię “pięknie nieumytych aut”.
![Ekran telefonu prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653aa6f295bfbd2dcbe5ac89_img_oto-rozw-01.jpg)
![Ekran telefonu prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653aa6f2ff05c5c2e1840d70_img_oto-rozw-02.jpg)
![Baner reklamowy Otomoto prezentujący wnętrze sportowego samochodu.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653aa6f2a973c36745b9fee8_img_oto-rozw-03.jpg)
![Baner reklamowy Otomoto prezentujący czarny sportowy samochód.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653aa6f207790024533b39a5_img_oto-rozw-04.jpg)
Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.
12,2 mln.
wyświetleń spotu na YouTube
6 mln.
odbiorców spotów na Facebooku
Ponad 1k.
reakcji na posty konkursowe w SoMe
podsumo-wanie.
Otomoto nieustannie się zmienia. Platforma, którą stworzyliśmy pozwala angażować emocjonalnie potencjalnych klientów, adaptować zmiany i opowiadać o nich globalnie wszystkim oddziałom serwisu w Europie.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
![Fragment spotu reklamowego marki Samsung prezentujący smartwatcha.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368e243e041ed85f9b1d31_img_static-samsung-small.jpg)
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!
![Baner reklamowy kampanii Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun"](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368e06e088ae039130738e_img_static-tymbark-small.jpg)
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell dla nowej ładowarki do elektrycznych samochodów](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368f1d59dbc8993cbdd8e2_img_static-green-small.jpg)