OTO-MOTO.
Stworzyliśmy nową platformę komunikacyjną, która miała za zadanie angażować odbiorców emocjonalnie.
wyzwanie.
Szukanie samochodu to nie tylko przeglądanie ogłoszeń. To mnóstwo wątpliwości, emocji i potrzeba pewności. Po latach komunikacji opartej na racjonalnych argumentach, Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.
rozwiązanie.
Otomoto to serwis, który pomaga w podjęciu właściwej decyzji związanej z kupnem samochodu. Opowiedzieliśmy o tym w spotach telewizyjnych oraz w kampanii digitalowej - za pomocą 5 krótkich wideo stworzonych przez nasz wewnętrzny dział animacji. Powierzono nam również pełną obsługę kanałów social media. Nasze działania przerwała pandemia, co spowodowało niespodziewane ograniczenia. Pamiętaliśmy jednak o pozytywnych emocjach i szybko dostosowaliśmy komunikację do nowych okoliczności, tworząc np. razem z użytkownikami pierwszą galerię “pięknie nieumytych aut”.
Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.
12,2 mln.
wyświetleń spotu na YouTube
6 mln.
odbiorców spotów na Facebooku
Ponad 1k.
reakcji na posty konkursowe w SoMe
podsumo-wanie.
Otomoto nieustannie się zmienia. Platforma, którą stworzyliśmy pozwala angażować emocjonalnie potencjalnych klientów, adaptować zmiany i opowiadać o nich globalnie wszystkim oddziałom serwisu w Europie.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.