Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
![Zdjęcie przedstawia plan produkcyjny spotu reklamowego marki Green Cell, na którym widać samochód.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae989bd80b032772220_img_green-wyzw.jpg)
wyzwanie.
Green Cell zaprojektował innowacyjną ładowarkę do samochodów elektrycznych. Stanęliśmy przed wyzwaniem wprowadzenia produktu na rynek z wykorzystaniem spotu digitalowego, który miał uświadomić i zachęcić grupę odbiorców do zakupu.
rozwiązanie.
W kampanii innowacyjny był produkt, ale także sam spot i sesja zdjęciowa. Zdecydowaliśmy się na produkcję wykorzystującą technikę ekranów ledowych i wirtualne przestrzenie. Dzięki temu mieliśmy możliwość w ciągu jednego dnia zdjęciowego przenieść się w kilka lokacji, zmienić pory roku i dnia.
Poza warstwą wizualną przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie.
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell, na którym widać idącą w płaszczu kobietę.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae9dfaf9819d94981ce_img_green-rozw-01.jpg)
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell, na którym widać uśmiechniętą kobietę wsiadającą do samochodu.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae9d9767e260d48f24c_img_green-rozw-02.jpg)
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell, na którym widać rękę trzymającą telefon.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae91aa83b7e45368d2c_img_green-rozw-03.jpg)
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell, na którym widać uśmiechniętą kobietę wsiadającą do samochodu.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae96b069a9894d53267_img_green-rozw-04.jpg)
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell, na którym kobieta ładuje swój samochód elektryczny.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/653a8ae9f5353521f84ffe72_img_green-rozw-05.jpg)
Zdecydowa-liśmy się na produkcję wykorzystu-jącą technikę ekranów ledowych i wirtualne przestrzenie.
podsumo-wanie.
Dzięki przygotowaniu kompleksowej strategii komunikacja, kampania launchowa była efektywna i spójna z wizją marki. Była to dla nas pierwsza tego typu produkcja, natomiast zaangażowaliśmy do niej zaznajomionego z tą techniką reżysera, co przełożyło się na osiągnięcie założonych z klientem celów.