Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje

Tymbark.

Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!

Baner reklamujący kampanię "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun"

wyzwanie.

Wprowadzone 4 warianty smakowe miały docierać do młodszej grupy docelowej oraz zająć nowe obszary w kategorii, w której królują napoje funkcjonalne i energetyki. Trudnością były reklamowe ograniczenia prawne dla grupy targetowej (13-18 lat). Kolejnym wyzwaniem było jasne wskazanie na czym polega koncept kreatywny opakowań. A to wszystko zamknięte w 8–sekundowym formacie!

rozwiązanie.

Nienachalny format teledysku w formie animacji spełniał kilka zadań: ilustrował zasadę działania emotek na puszkach, prezentował smaki oraz zapewniał wyrazistość komunikacyjną. We współpracy z artystą, Bladym Krisem, stworzyliśmy dźwiękonaśladowczy utwór, oparty na beatboxie, który stanowił tło spotu.


Kampanię uruchomiliśmy na ulubionych platformach młodych w sieci (Tik Tok, Instagram, Youtube, Spotify), aby zapewnić im wszystko, co lubią i czego szukają: muzykę, zabawę, gry oraz challenge.

Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.

Nasza grupa docelowa pokochała nowy produkt Tymbark!

35 mln.

wyświetleń kampanii na Facebooku i Instagramie

14 mln.

wyświetleń spotów reklamowych na YouTube

1,5 mln.

odsłuchań utworu na Spotify

4x

wyższy estymowany wzrost sprzedaży produktu

podsumo-wanie.

Na bazie efektywnych działań w Polsce (kampania została doceniona 
w konkursach KTR i Kreatura) powierzono nam aktywności na rynkach rumuńskim (kampania digital) i węgierskim, gdzie launch produktu - 
tutaj o nazwie TopJoy - został wprowadzony poprzez kampanię TV, wspartą aktywnościami digitalowymi. Cel sprzedażowy i komunikacyjny zainteresowania samymi właściwościami puszek i utworem został osiągnięty również przez buzz wśród konsumentów - własne filmiki na Tik Toku, czy prośba o 2h wersję utworu muzycznego na YouTube.

Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Limitowane puszki Tymbark z kampanii Crazy Fun.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Limitowane puszki Tymbark z kampanii Crazy Fun.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.

inne realizacje.

Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje