DAX Perfecta.
Przygotowaliśmy spot w ramach kampanii Perfecta DAX Cosmetics, która pokazuje, jak kosmetyki stają się nieodłącznym elementem codziennej pewności siebie i stylu współczesnych kobiet.

wyzwanie.
Jak opowiedzieć o kosmetykach, które — tak jak kobiety — mają wiele twarzy? Marka DAX Perfecta potrzebowała kampanii, która pokaże, że pielęgnacja i styl to nie powierzchowność, ale codzienny rytuał budowania pewności siebie. Naszym zadaniem było stworzenie opowieści, która połączy aspiracje z autentycznością i trafi do szerokiego grona kobiet — bez zbędnego dystansu
rozwiązanie.
Zaczęliśmy od kluczowego pytania: co sprawia, że kobieta czuje się sobą? Odpowiedź znaleźliśmy w idei wielowymiarowości — każda kobieta jest inna, ale łączy je pragnienie, by być sobą na własnych zasadach. Tę filozofię uczyniliśmy sercem kampanii.
W rolę narratorki tej opowieści wcieliła się ambasadorka marki - Małgorzata Kożuchowska — ikona stylu, autentyczności i kobiecej siły. W spocie umieściliśmy ją w minimalistycznej, lustrzanej scenografii, gdzie każde odbicie, każda stylizacja symbolizuje inny aspekt kobiecości i różne możliwości, jakie dają produkty DAX Perfecta.
Dzięki współpracy z zaufanym i doświadczonym zespołem — stylistką Magdaleną Sekrecką, fotografem Marcinem Tyszką i reżyserką Talą Dołgowską — stworzyliśmy nie tylko wizualnie dopracowaną kampanię, ale też emocjonalną opowieść.
Każda kobieta jest inna, ale łączy je pragnienie, by być sobą na własnych zasadach. Tę filozofię uczyniliśmy sercem kampanii.
podsumo-wanie.
Rezultatem jest unikatowy spot beauty-fashion, seria billboardów sponsorskich i sesja zdjęciowa. Kampania z Małgorzatą Kożuchowską w centrum nie tylko promuje kosmetyki, ale również inspiruje kobiety do celebracji swojej wielowymiarowości i pewności siebie.








































inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.

Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.

Pyrantelum Owix.
W kampanii telewizyjnej postawiliśmy na przyjazny i łatwy do zapamiętania komunikat, aby wzmocnić pozycję marki jako lidera.
