DAX Perfecta.
We prepared the creative idea and were responsible for the production of the advertising spot, graphic materials and the contest website with the participation of brand ambassador, Wojtek Sokół.

the challenge.
The task was to present Samsung Galaxy products and their functionality, as well as emphasize the comfort of using the entire ecosystem of devices. All in a festive context and with known rapper Wojtek Sokół in the lead role.
the solution.
Zaczęliśmy od kluczowego pytania: co sprawia, że kobieta czuje się sobą? Odpowiedź znaleźliśmy w idei wielowymiarowości — każda kobieta jest inna, ale łączy je pragnienie, by być sobą na własnych zasadach. Tę filozofię uczyniliśmy sercem kampanii.
W rolę narratorki tej opowieści wcieliła się ambasadorka marki - Małgorzata Kożuchowska — ikona stylu, autentyczności i kobiecej siły. W spocie umieściliśmy ją w minimalistycznej, lustrzanej scenografii, gdzie każde odbicie, każda stylizacja symbolizuje inny aspekt kobiecości i różne możliwości, jakie dają produkty DAX Perfecta.
Dzięki współpracy z zaufanym i doświadczonym zespołem — stylistką Magdaleną Sekrecką, fotografem Marcinem Tyszką i reżyserką Talą Dołgowską — stworzyliśmy nie tylko wizualnie dopracowaną kampanię, ale też emocjonalną opowieść.
Każda kobieta jest inna, ale łączy je pragnienie, by być sobą na własnych zasadach. Tę filozofię uczyniliśmy sercem kampanii.
the summary.
The digital campaign ran for 3 weeks. We combined tools influencing the image objective (standard storytelling) and the tactical objective of presenting the brand's products in detail (activation mechanics). This allowed us not only to deepen the relationship with the brand and draw the viewer's attention to the functionalities of the Samsung ecosystem, but also to evoke warm holiday feelings.








































other realizations.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.

Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.

Pyrantelum Owix.
W kampanii telewizyjnej postawiliśmy na przyjazny i łatwy do zapamiętania komunikat, aby wzmocnić pozycję marki jako lidera.
