Pyrantelum
Owix.
W kampanii telewizyjnej postawiliśmy na przyjazny i łatwy do zapamiętania komunikat, aby wzmocnić pozycję marki jako lidera.
wyzwanie.
W przypadku tego produktu dużym problemem była trudna do wymówienia nazwa. Dodatkowo, owsiki są uważane przez rodziców dzieci za wstydliwy problem, a ich objawy często pozostają niezauważone.
rozwiązanie.
Stworzyliśmy platformę komunikacji opartą o koncept storytellingowy. Wykorzystując wiedzę z przeprowadzonych badań marketingowych, odwołaliśmy się do szpitalnego DNA marki - to właśnie ten “Fakt” stanowi wyróżnik dla produktu na tle konkurencji. Przygotowaliśmy scenariusz oraz pełniliśmy nadzór nad produkcją spotu telewizyjnego “Fakty mówią same za siebie”.
Pyrantelum OWIX brzmi jak magiczne zaklęcie, którego rodzic może użyć zawsze, gdy potrzebuje.
podsumo-wanie.
Pyrantelum Owix jest jedynym preparatem w swojej kategorii, który prowadził działania reklamowe w szerokodostępnych kanałach komunikacji. Spot reklamowy nie tylko identyfikował problem, lecz także pełnił rolę edukacyjną dla rodziców dzieci.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!