Pyralgina.
Przygotowaliśmy nową platformę komunikacyjną dla marki Pyralgina.
![](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/66ba02059d1e94e984ef1ea3_img_pyralgina-bol.jpg)
wyzwanie.
Po wejściu leku Ketonal marka straciła udziały rynkowe oraz swoje atrybuty wizerunkowe. Problemem w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży była również dynamicznie rozwijająca się kategoria - pozostali producenci wprowadzali coraz to nowsze warianty leków typu RR czy Extra.
Wyzwaniem dla komunikacji marketingowej było więc znalezienie balansu pomiędzy twórczą i efektywną komunikacją, która doprowadzi do odzyskania udziałów na rynku OTC (eng. Over The Counter Drug).
rozwiązanie.
Stworzyliśmy platformę komunikacji opartą o koncept storytellingowy. Wykorzystując wiedzę z przeprowadzonych badań marketingowych, odwołaliśmy się do szpitalnego DNA marki - to właśnie ten “Fakt” stanowi wyróżnik dla produktu na tle konkurencji. Przygotowaliśmy scenariusz oraz pełniliśmy nadzór nad produkcją spotu telewizyjnego “Fakty mówią same za siebie”.
![](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/66b9ff90f3a0040407911a44_pyralgina_01.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/66b9ff77ca79ebb325803b03_pyralgina_03.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/66b9ff774d2663317ce11739_pyralgina_02.jpg)
Kampania nagrodzona w konkursie Effie Awards 2023.
![](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/66ba0574798773b8bc5db8b1_pyralgina_package.png)
podsumo-wanie.
Dzięki skutecznej kampanii i odświeżonej komunikacji, Pyralgina stała się silną marką nr 3 w swojej kategorii. Jednocześnie marka nie wprowadzała żadnych nowości na rynek! Pyralgina nie tylko przestała tracić udziały na rzecz Ketonalu, ale znacząco je zwiększyła i utrzymała (już w pierwszym roku komunikacji). Co więcej, marka konsekwentnie realizowała wypracowaną przez nas platformę i strategię na przestrzeni kolejnych kilku lat.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
![Fragment spotu reklamowego marki Samsung prezentujący smartwatcha.](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368e243e041ed85f9b1d31_img_static-samsung-small.jpg)
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
![Fragment spotu reklamowego marki Green Cell dla nowej ładowarki do elektrycznych samochodów](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368f1d59dbc8993cbdd8e2_img_static-green-small.jpg)
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!
![Baner reklamowy kampanii Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun"](https://cdn.prod.website-files.com/650046851c8ca93a93b5a12a/65368e06e088ae039130738e_img_static-tymbark-small.jpg)