Maczfit.
Kampania „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit” to manifest, który sprzeciwia się narzucaniu ograniczeń żywieniowych.
wyzwanie.
Wyzwaniem w kampanii było zaprojektowanie angażującego konceptu opartego o hasło “Sztuką być Maczfit”. Komunikacja miała nie tylko przyciągnąć uwagę, ale również budować bliską relację z odbiorcami. Tym samym pokazać, że zdrowe odżywianie może być łatwe, przyjemne i dostępne dla każdego.
rozwiązanie.
Aby w pełni oddać istotę hasła „Sztuką być Maczfit”, wykorzystaliśmy ideę manifestu, dzięki której opowiedzieliśmy o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób. Manifest ten podkreślał, że zdrowe odżywianie to nie tylko wybór, ale styl życia dostępny dla każdego. W spotach naszej produkcji zastosowaliśmy abstrakcyjną przestrzeń, która wprowadziła zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. Dzięki temu koncept nie tylko przyciąga uwagę, ale także buduje emocjonalną więź z odbiorcami, pokazując, że zdrowe odżywianie może być proste, dostępne na co dzień.
Wykorzystaliśmy ideę manifestu, dzięki której opowiedzieliśmy o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób.
podsumo-wanie.
W kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach. Z takim przekazem dotarliśmy do milionów osób, a SOV (Share of Voice), czyli procentowy udział kampanii w całkowitym rynku komunikacji reklamowej, był największy w porównaniu do konkurencji.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
Pyrantelum Owix.
W kampanii telewizyjnej postawiliśmy na przyjazny i łatwy do zapamiętania komunikat, aby wzmocnić pozycję marki jako lidera.