biuro prasowe.

Hand Made z OUTDOOREM dla Tic Tac
"Delikatność w małych rzeczach" to kolejna odsłona kampanii outdoorowej marki Tic Tac, która za pomocą użytecznych reklam promuje swoje nowe pozycjonowanie.

Chwytaj lato z H&M w kampanii „H&M x Ty”
Sezon wakacyjny powoli się kończy, tymczasem marka H&M postanowiła umilić ten czas swoim klientom, zatrzymując letnie wspomnienia w projektach Ani Rudak. Idea związana jest z niestandardową kampanią digitalową „H&M x Ty”, powstałą z myślą o Klubowiczach Hello H&M Member.

Redd’s Mango i Cytryna - nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych
Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.







