
Hand Made z 3 nominacjami w Złotych Spinaczach 2025

„Raport o Biedzie Szlachetnej Paczki 2024”, za którego koncepcję kreatywną odpowiada agencja Hand Made, trafił na shortlistę konkursu Złote Spinacze.
Agencja, we współpracy ze Stowarzyszeniem Wiosna, opracowała kreatywną koncepcję Raportu o biedzie. Autorzy posługują się symbolem fikcyjnego “Biedańska”, ale historie jego mieszkańców są druzgocąco prawdziwe. Miasto zostało wykreowane, by ukazać problem, który nie może być dłużej bagatelizowany - niemal 2,5 mln Polaków żyje w skrajnym ubóstwie.
Hand Made pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką na zasadach pro publico bono, wspierając instytucję strategicznie i kreatywnie od 6 lat. W ubiegłym roku kampania Szlachetnej Paczki zdobyła brązowego Spinacza oraz otrzymała nominację Effie w kategorii Long Term.
Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania organizacji, firm oraz instytucji. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
Hand Made od 20 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.
