Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje

Wysokie noty dla Hand Made w Raporcie: Agencje Reklamowe i Domy Mediowe

5/6/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Wysokie noty dla Hand Made w Raporcie: Agencje Reklamowe i Domy Mediowe

Agencja Hand Made po raz kolejny została doceniona przez klientów w najnowszym badaniu organizowanym przez MMP
i Minds & Roses. Wszystkie wyniki uzyskane przez agencję są powyżej średniej.

Klienci Hand Made docenili wysokimi notami wszystkie badane obszary:

  • zadowolenie ze współpracy z agencją (4,8/5)
  • zadowolenie z kreacji i produkcji (4,8/5)
  • zadowolenie z badań, strategii oraz analiz (4,4 /5)
  • zadowolenie z obsługi klienta (4,8/5)
  • informuje nas jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet (4,8/5)
  • kampanie reklamowe agencji są skuteczne (4,7/5)
  • rozumie brief (4,9/5)
  • zna naszą kategorię produktową i jej sytuację rynkową (4,8/5)
  • ma dobrą opinię wśród osób z branży (4,6/5)
  • usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy (4,5/5)
  • współpracuje z nami w rozwiązywaniu naszych problemów marketingowych (4,7/5)
  • oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania (4,7/5)
  • oferuje usługi 360 stopni (4,5/5)
  • potrafi zapewnić wsparcie technologiczne w działaniach online (4,6/5)
  • potrafi stworzyć wartościowe treści wykraczające poza konwencjonalną reklamę (4,6/5)
  • wywiązuje się z obietnic składanych na przetargach (4,6/5)

Wszystkie oceny na wymiarach szczegółowych znajdują się powyżej średniej; klienci doceniają znajomość ich kategorii produktowej i sytuacji rynkowej.

Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, 2024

Działania agencji skupiają na projektowaniu mądrych rozwiązań dla marketingowych wyzwań. Na szczególną uwagę zasługuje więc wysoka ocena współpracy w kontekście marketingowych problemów, z którymi na co dzień mierzą się klienci. Hand Made dostarcza skuteczne rozwiązania we wszystkich kluczowych kanałach.

Hand Made utrzymała współpracę z kluczowymi klientami, m.in. Nutellą, Tic Takiem, Samsungiem czy Allegro, i rozwinęła portfolio o nowych partnerów, takich jak BMW, Dax Cosmetics czy Dolina Noteci.

Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, 2024

Wśród wyróżnionych projektów, które Hand Made przeprowadziła w 2024 roku, zostały wskazane:

1. NUTELLA 60 LAT UŚMIECHU - obsługa 360° i organizacja loterii

2. TIC TAC – ZNAJDŹ SWÓJ SMAK – obsługa 360° i organizacja loterii

3. STOWARZYSZENIE WIOSNA - wsparcie strategiczne i kreatywne kampanii Szlachetnej Paczki

Agencja rozwija kompetencje digitalowe, zwłaszcza w farmacji, rozszerza ofertę o digital branding i UX/UI; coraz więcej projektów realizuje w technologiach low-code/no-code wspieranych AI, co przyspiesza procesy i obniża koszty.

Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, 2024

W poprzednich latach Hand Made została czterokrotnie wyróżniona wśród najlepszych polskich agencji reklamowych, zdobywając kolejno wyróżnienia:

Rok 2022: Tytuł “Agencja love brandów”

“Niezwykle ciekawe portfolio obsługiwanych marek, których mogą pozazdrościć największe i najbardziej utytułowane agencje na rynku. Agencja konsekwentnie stawia na rozwój kompetencji full service, a w minionym roku stworzyła wewnętrzne studio produkcyjne.”

Rok 2021: Tytuł “Faworyt klientów”

“Wpisane w markę Hand Made "szycie na miarę" w tak szczególnym okresie jak pandemia okazało się niezwykle skuteczne.”

Rok 2019: Tytuł “Nieustępliwi do końca”

“Klienci szczególnie docenili zadowolenie z produkcji, strategii, wsparcia technologicznego i umiejętności rozwiązywania problemów. Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów.”

Rok 2017: Tytuł “Krakowska siła”

“Sukcesów Hand Made nie da się nie zauważyć. Nie dziwi rosnąca liczba klientów – wyniki badania satysfakcji są dla tej agencji największym dowodem uznania. Klienci bardzo dobrze oceniają pracę agencji, szczególnie ofertę 360 stopni, obsługę kanałów digital oraz umiejętność tworzenia treści wykraczających poza standardową reklamę.”

Raport “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” jest największym tego typu badaniem w Polsce. Tegoroczna edycja powstała we współpracy redakcji Media Marketing Polska oraz firmy badawczej Minds & Roses. Marketerzy największych marek w Polsce poprzez ankiety oceniali współpracę z czołowymi agencjami reklamowymi.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje