Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 4
“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
News
Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 3
“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
News
Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 2
“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
News
Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy
“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
News
**Hand Made will lead the social media of the Maczfit brand
“The art of being Maczfit” is the slogan of the brand's latest campaign. Hand Made agency co-created the creative script with the Maczfit team and is responsible for the production and post-production of advertising spots.
Hand Made i Volkswagen z Effie Award za kampanię „Wprowadzenie Nowego Tiguana”
Agencja odpowiadała za całościową ideę komunikacyjną kampanii launchowej nowego Tiguana. Sercem strategii była idea - „Doskonałość to dopiero początek”.
Awards
Złoto w konkursie INNOVATION 2018
Złotą statuetkę w kategorii usługa w konkursie Innovation 2018 zdobył projekt Idea Hub Express, zrealizowany przez agencję Hand Made oraz Idea Bank. Statuetki zostały rozdane 23 kwietnia podczas gali w Warszawie.
Awards
Hand Made czyli “Krakowska siła”
Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.