More
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects

Nutella kocha Polskę

3 kwietnia, 2025
Share:
Download:
docx
PDF

Nutella kocha Polskę

Wakacyjna akcja marki Nutella® przedstawia najciekawsze "Nutella® Spoty" w całej Polsce. Kampanię patronatem objęło Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze.

Kampania pod hasłem „Nutella® kocha Polskę” to zwrot w kierunku odkrywania najbliższych nam, wyjątkowych regionów turystycznych, które warto odwiedzić podczas tegorocznych wakacji. Nutella® zachęca tym samym do docenienia polskiej przyrody oraz architektonicznych perełek. Dlaczego? Jak głosi sama marka, „wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć, by dostrzec piękno, które nas otacza”! W ramach akcji powstało aż 16 wideoprzewodników, dostępnych przy pomocy kodów QR na opakowaniach oraz na stronie marki. Wśród „Nutella® Spotów” znalazły się m.in. Kazimierz Dolny, Hel, Góry Stołowe i Trzęsacz, a także Biebrza i Woliński Park Narodowy.

Wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć, by dostrzec piękno, które nas otacza!

W wybranych miastach pojawiły się billboardy i citylighty ze wspomnianymi “Nutella® Spotami”. Do każdego z 16 regionów turystycznych została też przypisana limitowana seria słoików kremu Nutella® z etykietami, wpisującymi się w wybrany krajobraz. Kampania powiązana jest z aktywacją konsumencką, w ramach której każdy może dodać na stronie konkursowej swoje propozycje wartych odwiedzenia miejsc i wygrać koc piknikowy Nutella®.

Dodatkowo, każdy kto kupi promocyjne opakowanie kremu Nutella®, może stworzyć własną pamiątkową etykietę poprzez wgranie na www odpowiedniego zdjęcia lub skorzystanie z bogatej biblioteki obrazów przygotowanej przez markę.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Szczegóły dostępne na stronie: nutella.com/pl

No items found.
Share:
Download:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
More
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects