informations.

Hand Made with OUTDOOR for Tic Tac
“Delicacy in Small Things” is the next installment of the Tic Tac brand's outdoor campaign, which promotes its new positioning through useful ads.

Chwytaj lato z H&M w kampanii „H&M x Ty”
Sezon wakacyjny powoli się kończy, tymczasem marka H&M postanowiła umilić ten czas swoim klientom, zatrzymując letnie wspomnienia w projektach Ani Rudak. Idea związana jest z niestandardową kampanią digitalową „H&M x Ty”, powstałą z myślą o Klubowiczach Hello H&M Member.

Redd’s Mango i Cytryna - nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych
Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.




