informations.

Hand Made and Tymbark with campaign in foreign markets
Crazy Fun is a new product from the Tymbark brand in the Maspex portfolio. Dedicated to young people, the carbonated beverage in a can appeared a year ago on store shelves across Poland. In May of this year, activities to support the product launch were launched in the Romanian (digital campaign) and Hungarian markets.

Hand Made z dwoma nagrodami za kampanię Tymbark
Tegoroczna kampania dla nowej marki z portfolio Tymbark – Crazy Fun! została bardzo dobrze przyjęta przez rynek i branżę. Agencja Hand Made otrzymała brązowy miecz KTR oraz wyróżnienie w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura w kategorii muzyki autorskiej.

Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce!
23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.