
Wystartowała kampania marki Tic Tac® “Odśwież lato muzyką”

To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji.
“Odśwież lato muzyką” to kampania, która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. W loterii do wygrania są bilety VIP na festiwal Lollapalooza Berlin wraz z voucherami na noclegi oraz sprzęt muzyczny marki JBL. Akcja trwa do 22 czerwca.
Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: adaptację i projekt materiałów graficznych, POS oraz landing page’a. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. Wideo powstało w oparciu o materiały globalne z poprzedniej edycji festiwalu Lollapalooza Berlin i zostało zrealizowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji.
Marka Tic Tac® i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac® w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii - “50 urodziny marki Tic Tac”, “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Tic Tac® to marka powstała w 1969 roku, należąca do grupy Ferrero. Nazwa pochodzi od charakterystycznego dźwięku grzechotania, który powstaje, gdy potrząsa się ikonicznym opakowaniem kultowych drażetek. Tic Tac® dostępny jest w wielu smakach i jest zdecydowanie jednym z najpopularniejszych produktów cukierniczych na świecie.
Hand Made od 19 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.