
Aplikacja ALDI AtoM świętuje 4. urodziny

Aplikacja ALDI AtoM kończy cztery lata. Od początku jej działania za komunikację i content odpowiada agencja Hand Made.
Hand Made od czterech lat wspiera działania komunikacyjne w aplikacji struktur wewnętrznych ALDI AtoM. Zadaniem agencji jest opracowanie koncepcji kreatywnej, tworzenie treści, moderacja oraz przygotowanie konkursów i akcji niestandardowych skierowanych do pracowników.
ALDI AtoM to znacznie więcej niż narzędzie komunikacji, zapewniające dostęp do informacji o firmie. To podręczne kompendium wiedzy, przestrzeń do integracji i dzielenia się doświadczeniem. To platforma codziennego użytku, w której każdy użytkownik - bez względu na stanowisko i charakter wykonywanej pracy - ma swój głos. Bardzo się cieszę, że wspólnie z agencją Hand Made możemy rozwijać ALDI AtoM już cztery lata!
Grzegorz Pikuliński
Młodszy Menedżer ds. Komunikacji Wewnętrznej Aldi
Celem aplikacji jest codzienna, przejrzysta komunikacja z zespołem. To szybki kanał do dzielenia się informacjami, które trafiają od razu do wszystkich pracowników.
ALDI w Polsce posiada ponad 370 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl.
Hand Made od 19 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.