Marka Tic Tac® z kolejną edycją kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”
Trwa najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Telewizyjny spot promujący loterię to również kreacja agencji.
News
Hand Made z loterią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje loterię Spełniamy marzenia ze smakiem, odpowiadając za pełen zakres działań – od koncepcji, przez produkcję i postprodukcję spotów, po materiały dedykowane akcji.
News
Loxon z nową kampanią telewizyjną
Nowa kampania telewizyjna Loxon, marki należącej do grupy Polpharma S.A., to efekt współpracy z agencją Hand Made, odpowiedzialną za koncepcję kreatywną i postprodukcję.
News
ALDI AtoM app celebrates 4th birthday
The ALDI AtoM app turns four years old. Since its inception, the Hand Made agency has been responsible for communication and content.
News
Sofin chooses Hand Made to lead social media communications
The Sofin brand has established cooperation with the Hand Made agency. Its scope includes the ongoing maintenance of Facebook and Instagram, as well as the implementation of an image campaign in Meta.
News
Hand Made with digital branding for KWKR law firm
The Hand Made advertising agency is responsible for the new branding of the KWKR law firm. The cooperation included comprehensive branding activities, including the development of a corporate identity system and website redesign.
Hand Made i Volkswagen z Effie Award za kampanię „Wprowadzenie Nowego Tiguana”
Agencja odpowiadała za całościową ideę komunikacyjną kampanii launchowej nowego Tiguana. Sercem strategii była idea - „Doskonałość to dopiero początek”.
Awards
Złoto w konkursie INNOVATION 2018
Złotą statuetkę w kategorii usługa w konkursie Innovation 2018 zdobył projekt Idea Hub Express, zrealizowany przez agencję Hand Made oraz Idea Bank. Statuetki zostały rozdane 23 kwietnia podczas gali w Warszawie.
Awards
Hand Made czyli “Krakowska siła”
Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.