More
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects

informations.

24th edition of Szlachetna Paczka
News
The 24th edition of the Szlachetna Paczka has been launched

Hand Made is supporting the Szlachetna Paczka campaign for the fifth time. The agency is responsible for the communication idea, the spot script and creative supervision, and is the author of the concept for this year's Poverty Report.

Web design for MagLek LEK-AM brand
News
Web design for MagLek LEK-AM brand

Hand Made agency's digital team has prepared a new product page for the drug and dietary supplement MagLek LEK-AM.

Hand Made and Barum collaboration
News
Barum brand and Hand Made promote safety among young drivers

The Barum brand has launched a campaign aimed at educating young drivers about safe driving in difficult conditions. Hand Made is responsible for the idea and creation.

Vileda brand lottery
News
Vileda brand's anniversary raffle

The Vileda brand, celebrating its 75th anniversary, invites you to participate in the “For Your Clean Corners” lottery. The Hand Made agency is responsible for the campaign's creation, and Grzegrzółka Loterie is responsible for its organization. The lottery will last until November the 30th.

NUTELLA Loves Bread campaign
News
NUTELLA® and Hand Made launch NUTELLA® Loves Bread campaign

The latest campaign for NUTELLA® cream, “NUTELLA® Loves Bread,” has been launched.

The campaign for Fixly
News
Hand Made with the campaign “Professionally embraced” for Fixly

Hand Made Agency has prepared the latest image campaign for Fixly.pl in digital channels.

Nie znaleziono.
Dwie nagrody za kampanię Tymbark
Awards
Hand Made z dwoma nagrodami za kampanię Tymbark

Tegoroczna kampania dla nowej marki z portfolio Tymbark – Crazy Fun! została bardzo dobrze przyjęta przez rynek i branżę. Agencja Hand Made otrzymała brązowy miecz KTR oraz wyróżnienie w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura w kategorii muzyki autorskiej.

Nagroda Effie za kampanię Szlachetnej Paczki
Awards
Hand Made z brązową Effie za Szlachetną Paczkę

Kampania "Szlachetna Paczka 2020" otrzymała brązową statuetkę w tegorocznym rozdaniu Effie Awards Poland. To najważniejsza polska nagroda za efektywność działań marketingowych.

Wyróżnienie Kantar Creative Effectiveness Awards 2021
Awards
Wyróżnieni w rankingu Kantar Creative Effectiveness Awards 2021

W tym roku, po raz pierwszy w historii Kantar Creative Effectiveness Awards, analizie poddano również reklamy z Polski. Wyróżnionych zostało osiem rodzimych kreacji, w tym kampania Hand Made dla OTOMOTO.

Hand Made wyróżnienie w raporcie MMP
Awards
Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce!

23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.

Hand Made z wyróżnieniem w raporcie PRESS
Awards
Hand Made - agencja reklamowa na 5!

Agencja Hand Made otrzymała wysoką notę w Panoramie Reklamy 2018, w której Redakcja Magazynu PRESS oceniła ostatni rok agencji reklamowych w Polsce. Prześwietlono 62 agencje.

Nagroda Effie 2017
Awards
Hand Made i Volkswagen z Effie Award za kampanię „Wprowadzenie Nowego Tiguana”

Agencja odpowiadała za całościową ideę komunikacyjną kampanii launchowej nowego Tiguana. Sercem strategii była idea - „Doskonałość to dopiero początek”.

More
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects