
Hand Made zdobywa cztery nagrody podczas Gali Złotych Spinaczy za kampanię „Biedańsk. Raport o biedzie”

Agencja Hand Made została uhonorowana czterema nagrodami podczas konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Nagrody przyznano za kampanię „Biedańsk. Raport o biedzie” realizowaną dla Szlachetnej Paczki. Platforma komunikacyjna stworzona przez agencję została wyróżniona dwoma Złotymi Spinaczami w kategoriach Kampania społeczna oraz Custom publishing, a także Srebrem w kategorii NGO i sektor publiczny. Dodatkowo projekt otrzymał Nagrodę Specjalną Redakcji Rzeczpospolita.
Biedańsk to fikcyjne miasto, ale jego mieszkańcami są prawdziwi ludzie z całej Polski. Biedańsk, jako największe polskie miasto, pozwala nam pomieścić historie konkretnych osób, a przy tym pokazać skalę problemu. To mocna platforma do komunikacji trudnego problemu.
Dominik Koza
Business Development Director w Hand Made
Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania organizacji, firm oraz instytucji. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

Hand Made od 20 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.
