
Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 6

“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.
W kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
Wyzwanie w kampanii stanowiło przygotowanie angażującego i niedystansującego konceptu opierającego się na haśle “Sztuką być Maczfit”. Agencja wykorzystała w kampanii ideę manifestu, dzięki której opowiedziano o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób. W spotach pojawia się również abstrakcyjna przestrzeń, która wprowadza zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. W ramach współpracy powstała seria spotów telewizyjnych (30, 15, 8 i 6 sekundowych) i digitalowych (15, 8 i 6 sekundowych). Agencja przygotowała również key visuale.
Hand Made posiada wewnętrzne studio, które umożliwia nadzór nad produkcją, budżetem reklamowym, jak również postprodukcję materiałów. Studio tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowe spoty reklamowe.

Hand Made przedstawiła propozycje w zakresie rozwiązań UX oraz implementacji spotu Melatoniny LEK-AM „Do wyspanych Świat należy” na stronie, które doskonale odpowiedziały na nasze założenia.
Filip Kopijer
Digital Manager Lek

W kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.Wyzwanie w kampanii stanowiło przygotowanie angażującego i niedystansującego konceptu opierającego się na haśle “Sztuką być Maczfit”. Agencja wykorzystała w kampanii ideę manifestu, dzięki której opowiedziano o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób. W spotach pojawia się również abstrakcyjna przestrzeń, która wprowadza zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. W ramach współpracy powstała seria spotów telewizyjnych (30, 15, 8 i 6 sekundowych) i digitalowych (15, 8 i 6 sekundowych). Agencja przygotowała również key visuale.