Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 4

3/4/2025
Share:
Download:
docx
PDF

Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Maczfit Copy 4

“Sztuką być Maczfit” to hasło najnowszej kampanii marki. Agencja Hand Made współtworzyła wraz z zespołem Maczfit scenariusz kreatywny oraz odpowiada za produkcję i postprodukcję spotów reklamowych.

W kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
Wyzwanie w kampanii stanowiło przygotowanie angażującego i niedystansującego konceptu opierającego się na haśle “Sztuką być Maczfit”. Agencja wykorzystała w kampanii ideę manifestu, dzięki której opowiedziano o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób. W spotach pojawia się również abstrakcyjna przestrzeń, która wprowadza zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. W ramach współpracy powstała seria spotów telewizyjnych (30, 15, 8 i 6 sekundowych) i digitalowych (15, 8 i 6 sekundowych). Agencja przygotowała również key visuale.

Hand Made posiada wewnętrzne studio, które umożliwia nadzór nad produkcją, budżetem reklamowym, jak również postprodukcję materiałów. Studio tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowe spoty reklamowe.

W kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.Wyzwanie w kampanii stanowiło przygotowanie angażującego i niedystansującego konceptu opierającego się na haśle “Sztuką być Maczfit”. Agencja wykorzystała w kampanii ideę manifestu, dzięki której opowiedziano o benefitach cateringu w kreatywny i zachęcający sposób. W spotach pojawia się również abstrakcyjna przestrzeń, która wprowadza zupełnie inny styl komunikacji niż ten charakterystyczny dla kategorii. W ramach współpracy powstała seria spotów telewizyjnych (30, 15, 8 i 6 sekundowych) i digitalowych (15, 8 i 6 sekundowych). Agencja przygotowała również key visuale.

No items found.
Share:
Download:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects