Marka Tic Tac® z kolejną edycją kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”
Trwa najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Telewizyjny spot promujący loterię to również kreacja agencji.
Aktualności
Hand Made z loterią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje loterię Spełniamy marzenia ze smakiem, odpowiadając za pełen zakres działań – od koncepcji, przez produkcję i postprodukcję spotów, po materiały dedykowane akcji.
Aktualności
Loxon z nową kampanią telewizyjną
Nowa kampania telewizyjna Loxon, marki należącej do grupy Polpharma S.A., to efekt współpracy z agencją Hand Made, odpowiedzialną za koncepcję kreatywną i postprodukcję.
Aktualności
Aplikacja ALDI AtoM świętuje 4. urodziny
Aplikacja ALDI AtoM kończy cztery lata. Od początku jej działania za komunikację i content odpowiada agencja Hand Made.
Aktualności
Sofin wybiera Hand Made do prowadzenia komunikacji w social mediach
Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację kampanii wizerunkowej w Meta.
Aktualności
Hand Made z digital brandingiem dla kancelarii KWKR
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nowy branding kancelarii prawnej KWKR. Współpraca objęła kompleksowe działania wizerunkowe, w tym opracowanie systemu identyfikacji wizualnej oraz redesign strony www.
Hand Made i Volkswagen z Effie Award za kampanię „Wprowadzenie Nowego Tiguana”
Agencja odpowiadała za całościową ideę komunikacyjną kampanii launchowej nowego Tiguana. Sercem strategii była idea - „Doskonałość to dopiero początek”.
Nagrody
Złoto w konkursie INNOVATION 2018
Złotą statuetkę w kategorii usługa w konkursie Innovation 2018 zdobył projekt Idea Hub Express, zrealizowany przez agencję Hand Made oraz Idea Bank. Statuetki zostały rozdane 23 kwietnia podczas gali w Warszawie.
Nagrody
Hand Made czyli “Krakowska siła”
Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.