
Marka Tic Tac® z kolejną edycją kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”

Trwa najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Telewizyjny spot promujący loterię to również kreacja agencji.
W najnowszej edycji kampanii „Znajdź swój smak!” marka Tic Tac® pokazuje, że każda chwila może być odświeżona innym smakiem Tic Tac - Jest Tic Tac na każdy moment, jest Tic Tac dla każdego. Aktywację wspiera loteria promowana spotem, za kreację którego odpowiada agencja. Spot obecny jest w telewizji, digitalu, social mediach i kinach. Materiał bazuje na wcześniejszych produkcjach agencji, a w tym roku został dodatkowo dostosowany do nowych smaków Exotic Escape i Dragon Fruit.
Spot: https://youtu.be/PdwHqfYJuWk
Tic Tac® od lat jest synonimem dwóch klasyków: mint i orange. Trzy lata temu marka rozpoczęła kampanię, która ujawnia bogactwo innych smaków, każdy z własnym, wyjątkowym charakterem. W ramach tegorocznej aktywacji przeprowadzono loterię z nagrodami, która dodatkowo promuje dwa nowe smaki. Nagrody główne – vouchery na tropikalną wyprawę – nawiązują do egzotycznego charakteru tych dwóch nowych smaków.
Ta kampania pokazuje jak ważne w komunikacji marki są konsekwentne, a jednocześnie elastyczne działania. Każda edycja ma ten sam główny komunikat: “Znajdź swój smak” oraz “Jest Tic Tac dla każdego”, a w sferze wizualnej opiera się na tych samych materiałach bazowych. Jednak za każdym razem zmieniamy akcenty w komunikacji i opowiadamy trochę inną historię. Dzięki czemu udaje nam się z roku na rok zwiększać świadomość pełnego i zróżnicowanego portfolio marki Tic Tac wśród konsumentów w Polsce.
Łukasz Tkacz
Dyrektor Kreatywny w Hand Made
Kampania skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem młodszej grupy Gen Z, dla której liczy się szybkość, świeżość przekazu i doświadczenie marki w social mediach.
Dzięki kampanii „Znajdź swój smak” nie tylko skutecznie docieramy do szerokiego grona konsumentów z przekazem podkreślającym różnorodność naszych smaków tak, by każdy mógł odnaleźć coś dla siebie ale również konsekwentnie budujemy wizerunek marki Tic Tac jako nowoczesnej, radosnej i pełnej kolorów. Nasze spójne działania przynoszą wymierne efekty: hasła takie jak „Znajdź swój smak” oraz „Jest Tic Tac dla każdego” zyskują coraz większą zapamiętywalność wśród konsumentów z roku na rok.
Magdalena Łącka
Regional Marketing Manager Category Pills&Gums
Marka Tic Tac® i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac® w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii - “50 urodziny marki Tic Tac”, “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Tic Tac® to marka powstała w 1969 roku, należąca do grupy Ferrero. Nazwa odnosi się do charakterystycznego dźwięku, jaki słyszymy przy otwieraniu opakowania kultowych drażetek. Tic Tac® dostępny jest w wielu smakach i jest zdecydowanie jednym z najpopularniejszych produktów cukierniczych na świecie.
Hand Made od 20 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.
