Tic Tac.

Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.

Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.

wyzwanie.

Wyzwaniem było stworzenie akcji, która przełoży się na wzrost sprzedaży produktów i zaktywizuje fanów marki Tic Tac.

rozwiązanie.

Tic Tac to kultowy brand, dlatego w loterii postawiliśmy na kultowe nagrody. Gadżety nawiązywały do każdej z pięciu dekad istnienia marki np. aparat polaroid - symbol lat 70. lub konsola nintendo - symbol lat 90.

Kampania była szeroko wspierana w TV, OOH, digitalu i w punktach sprzedaży. Dodatkowe wsparcie dla aktywacji stanowiła urodzinowa seria pięciu filmów “Dekady świeżości” z Maciejem Stuhrem w roli głównej, za których kreację odpowiadaliśmy. Wideo można było obejrzeć na kanale YouTube oraz dedykowanej podstronie tictac.pl.

Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.
Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.
Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.
Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.
Zrzut ekranu na telefonie prezentujący stronę loterii marki Tic tac.

Tic Tac to kultowy brand, dlatego w loterii postawiliśmy na kultowe nagrody.

5 tys.

odwiedzin dedykowanego landing page’a akcji

5 mln.

odbiorców materiału influencerskiego

900.

zgłoszeń dziennie

podsumo-wanie.

Kampania zaangażowała do udziału w aktywnościach duże grono potencjalnych konsumentów drażetek i znacząco przyczyniła się do wzrostu sprzedaży produktu. Działania wyraźnie przełożyły się na wzrost świadomości oraz zbudowanie nowego grona odbiorców.

Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Aparat Polaroid, jako nagroda w konkursie Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Aparat Polaroid, jako nagroda w konkursie Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Retro zegarek, jako nagroda w konkursie Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Retro zegarek, jako nagroda w konkursie Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Logo kampanii 50 lat marki Tic tac w Polsce.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Logo kampanii 50 lat marki Tic tac w Polsce.
Fragment spotu reklamowego marki Tic tac z Maciejem Stuhrem w roli głównej.
Fragment kampanii marki Tic tac.

inne realizacje.

Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje