Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje

Captain Jack.

W trakcie pandemii zorganizowaliśmy online’owe domówki dla 5 000 000 fanów marki Captain Jack.

wyzwanie.

Imprezowy charakter marki Captain Jack (Kompania Piwowarska) był od samego początku wpisany w jej DNA. W 2020 roku COVID-19 zmienił dotychczasowy rynek reklamowy. Strategie marketingowe firm musiały w jak najszybszym czasie zostać dostosowane do panującej wówczas sytuacji. Pandemia w sposób nagły i całkowity przekształciła modele działań biznesowych.

Punkt ciężkości aktywności marek przeniósł się więc do online'u.

rozwiązanie.

W trzy tygodnie wypracowaliśmy i wcieliliśmy w życie nową koncepcję działań, która odpowiadała zarówno warunkom panującym w kraju , jak i naszej grupie konsumenckiej. Zorganizowaliśmy największą domówkę w sieci, czyli ONLINE-ówki Captain Jack.

To pierwsza tego typu akcja podczas pandemii, która została przeprowadzona całkowicie zdalnie. ONLINE-ówk@ to cykl cotygodniowych imprezowych spotkań z influencerami w czasie izolacji społecznej. Przez 2 miesiące organizowaliśmy imprezowe live’y na Facebooku, angażując w nie 7 wyjątkowych gwiazd polskiej sceny muzycznej i internetowej.

To pierwsza tego typu akcja podczas pandemii, która została przeprowadzona całkowicie zdalnie. ONLINE-ówk@ to cykl cotygodniowych imprezowych spotkań z influencerami w czasie izolacji społecznej. Przez 2 miesiące organizowaliśmy imprezowe live’y na Facebooku, angażując w nie 7 wyjątkowych gwiazd polskiej sceny muzycznej i internetowej.

Mężczyzna leży w wannie z butelką piwa Captain Jack i rozmawia przez telefon.
Mężczyzna uśmiecha się i trzyma w ręce butelkę piwa Captain Jack.
Mężczyzna pokazuje do kamery butelkę piwa Captain Jack.
Mężczyzna siedzi przed komputerem i patrzy w monitor.
Mężczyzna miksuje na konsoli muzykę.

Zorganizo-waliśmy największą domówkę w sieci, czyli ONLINE-ówki Captain Jack.

5 mln.

zasięg kampanii

16,6

razy dłuższy średni czas wyświetlania live’a względem założonego KPI

100%

wzrost średniego zasięgu dziennego (w stosunku do analogicznego okresu)

140%

KPI dla zainteresowanych wydarzeniem

podsumo-wanie.

Pandemia COVID-19 szybko zmieniła rzeczywistość komunikacyjną marek. W tym trudnym dla całej branży czasie, przygotowana przez nas kampania pozwoliła nie tylko utrzymać świadomość marki, ale także zwiększyć organiczny przyrost fanów i ich zaangażowanie na profilach Captain Jack. W trakcie akcji odnotowaliśmy również rekordową liczbę wzmianek na temat marki w internecie (wzrost o 818%).

Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma szampana i tańczy w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma szampana i tańczy w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma tort urodzinowy i próbuje zdmuchnąć świeczki.
Uśmiechnięta młoda dziewczyna wysyła buziaka do kamery.
Młoda dziewczyna trzyma babeczkę z urodzinową świeczką.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma tort urodzinowy i próbuje zdmuchnąć świeczki.
Uśmiechnięta młoda dziewczyna wysyła buziaka do kamery.
Młoda dziewczyna trzyma babeczkę z urodzinową świeczką.
Zrzut ekranu z kamerki internetowej, który przedstawia bawiących się i rozmawiających ze sobą ludzi.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Zrzut ekranu z kamerki internetowej, który przedstawia bawiących się i rozmawiających ze sobą ludzi.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma szampana i tańczy w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma tort urodzinowy i próbuje zdmuchnąć świeczki.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma szampana i tańczy w swoim pokoju.
Dziewczyna trzyma tort urodzinowy i próbuje zdmuchnąć świeczki.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna trzyma babeczkę z urodzinową świeczką.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Zrzut ekranu z kamerki internetowej, który przedstawia bawiących się i rozmawiających ze sobą ludzi.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.
Młoda dziewczyna trzyma babeczkę z urodzinową świeczką.
Ubrany na kolorowo chłopak tańczy radośnie w swoim pokoju.
Zrzut ekranu z kamerki internetowej, który przedstawia bawiących się i rozmawiających ze sobą ludzi.
Młoda dziewczyna tańczy do kamery w swoim pokoju.

inne realizacje.

Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.