Hand Made zdobywa cztery nagrody podczas Gali Złotych Spinaczy za kampanię „Biedańsk. Raport o biedzie”
Agencja Hand Made została uhonorowana czterema nagrodami podczas konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Aktualności
Hand Made świętuje 20. urodziny
Krakowska agencja Hand Made obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. To dwie dekady ewolucji i konsekwentnego budowania pozycji jednej z najbardziej rozpoznawalnych niezależnych agencji w Polsce.
Aktualności
Hand Made ponownie dla Szlachetnej Paczki
Ruszyła 25. edycja Szlachetnej Paczki. Hand Made już po raz szósty odpowiada za ideę kampanii oraz nadzór nad produkcją spotu.
Aktualności
Marka Tic Tac® z kolejną edycją kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”
Trwa najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Telewizyjny spot promujący loterię to również kreacja agencji.
Aktualności
Hand Made z loterią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje loterię Spełniamy marzenia ze smakiem, odpowiadając za pełen zakres działań – od koncepcji, przez produkcję i postprodukcję spotów, po materiały dedykowane akcji.
Aktualności
Loxon z nową kampanią telewizyjną
Nowa kampania telewizyjna Loxon, marki należącej do grupy Polpharma S.A., to efekt współpracy z agencją Hand Made, odpowiedzialną za koncepcję kreatywną i postprodukcję.
Hand Made i Volkswagen z Effie Award za kampanię „Wprowadzenie Nowego Tiguana”
Agencja odpowiadała za całościową ideę komunikacyjną kampanii launchowej nowego Tiguana. Sercem strategii była idea - „Doskonałość to dopiero początek”.
Nagrody
Złoto w konkursie INNOVATION 2018
Złotą statuetkę w kategorii usługa w konkursie Innovation 2018 zdobył projekt Idea Hub Express, zrealizowany przez agencję Hand Made oraz Idea Bank. Statuetki zostały rozdane 23 kwietnia podczas gali w Warszawie.
Nagrody
Hand Made czyli “Krakowska siła”
Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.